måndag 1 november 2010

Kår och frikort

Nu får man hoppas som attan att man kommer in på sitt program i Halmstad. Ringde skolkåren idag och de skulle troligtvis kunna fixa fram ett rum i härlig studentkorridors-anda åt en. Men det är inte verklighet förrän man vet for real att man är antagen, och detta besked får jag i början av December... Lång tid kvar!

Idag blev man officiellt hypokondrikerförklarad då man på något vis lyckats besöka vårdcentralen tillräckligt många gånger under ett år för att få ett frikort. Visserligen var det sönderslagna knät inte något dumt påhitt från min sida (i det avseendet att jag inte fick för mig att mitt knä började blöda alltså, då det faktiskt blödde jättemycket!) men det här med hjärntumör, lungcancer och hjärnhinneinflammation var nog lite overkill från min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar