torsdag 8 juli 2010

Alex loves

Idag har man gjort en Dennis och handlat snygga kläder för vettiga priser! Eftersom jag uppenbarligen är bortskämd enligt ett flertal (säkerligen avundsjuka) källor har jag därför bestämt mig för att börja spendera mina pengar på ett mycket smartare sätt! På så vis behöver man inte få lika mycket pengar av sin älskade mamma! Eller ja, pengar är ju en bristvara när det gäller mig och om vi nu hjälper folk i Afrika där mat är en stor bristvara så kan väl jag också få lite hjälp på traven? Mitt tankesätt är ju grymt (de som inte förstår sig på ironi bör inte läsa denna blogg)!  

Idag köpte man därför en Cardigan för 100 kr som egentligen hade kostat 249! Sånt gillar vi! 

2 kommentarer:

  1. Haha! Duktigt Alex! Känner mig speciell som är en av dina källor. Dock är jag väldigt besviken på dig som har brutit vår pakt. vad hände med att länka mitt namn!? Hallå!? Haha =P

    SvaraRadera